Äntligen klar........

Japp...nu är den klar. Min uppsats i Svenskan. Trodde aldrig jag skulle klara av det..haha. 6oo ord klarar jag aldrig var min första tanke...Jag gjorde det å vet ni vad? jag klarade tom av 750. Men så är det nog..kommer man väl igång flyter det oftast på.

Efter å suttit med denna uppsats tycker jag nog jag är värd att tradera lite........Gud va jag hittar saker, vill ha så mkt. Sen blir det väl å ta tag i nästa roliga ämne...matte. Jag verkligen avskyr det...kanske för att man är så trög. Har verkligen inget räknarhuvud....

Vad gör ni denna regniga dag?



Puss.......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktiga du... Inte dåligt vad man kan bara man vill... Själv lämnade jag in ett "litet" arbete idag om nervsystemet.. Skönt att ha det gjort..

puss

2009-09-22 @ 15:45:58
Postat av: Maria

Glömde skriva namn på föregående inlägg..

2009-09-22 @ 15:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0